Les finances ètiques i solidàries fan compatible la rendibilitat econòmica amb la sostenibilitat social i ambiental. Amb aquest catàleg de FETS podràs posar els teus diners al servei de la transformació social i conèixer quines són les entitats financeres que treballen sota els principis de la transparència, la participació i l’economia real.

07/01/2019

Et presentem el catàleg Diner Ètic perquè puguis gestionar els teus diners d’una manera coherent amb els teus valors, siguis una persona, una empresa, una entitat o una administració pública. En aquest espai trobaràs un ventall de recursos per obrir un compte corrent ordinari, contractar un dipòsit a termini o bé contractar una assegurança ètica.

Si busques com finançar algun projecte o iniciativa podràs conèixer quines són les diverses entitats que ofereixen finançament segons les teves necessitats.

Et catàleg Diner Ètic recull informació actualitzada de tota la gamma de productes i serveis que ofereixen les entitats i bancs que operen en el sector de les finances ètiques. Coneixeràs quins àmbits es financen i quins no, sabràs quines són cooperatives, quines d’elles et poden oferir targetes de crèdit o un préstec hipotecari i quins projectes han finançat.

Accedeix al catàleg

Publicat dineretic.net

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)