Entrepobles és una associació independent i laica, que intervé en el procés de transformació social a través de la cooperació internacional solidària, l'educació emancipatòria, la incidència social i política i el suport als moviments socials alternatius.

12/06/2017

Com entenem la solidaritat i la cooperació?

Entenem la solidaritat internacional com el suport mutu, entre persones, organitzacions i moviment socials, que des de diferents països i en diferents contextos, treballen, denuncien, lluiten, proposen, etc. per unes mateixes causes de transformació social.

Concebem la cooperació com estratègies de treball, comunament acordades, per portar a la pràctica aquesta voluntat solidària.

Pel que respecta a la nostra intervenció social, entenem que sensibilització, educació emancipadora i incidència són moments o parts d'un mateix procés de transformació individual i col·lectiva, que han d'interactuar en una estratègia comuna amb l'objectiu de construir ciutadania crítica i compromís enfront de les injustícies e inequitats.

La nostra activitat esta orientada a:

La incidència social i política per a la transformació de les causes de la injustícia.

El suport a la sostenibilitat de comunitats camperoles i indígenes i la sobirania alimentària.

La construcció de drets i serveis bàsics.

L'equitat de gènere i l'apoderament de les dones.

Més info:

Facebook: https://ca-es.facebook.com/Entrepbs/