Estrenem l'apartat per difondre recursos de sensibilització i Educació per al Desenvolupament que trobareu al #SacSolidari. Ho fem amb a les portes del Dia Mundial del Refugiat

11/06/2019

El proper dijous 20 de juny és el Dia Mundial del Refugiat i des de la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida volem fer-vos arribar una videosèrie que hem trobat molt interessant per treballar la temàtica als vostres centres. El material ens arriba des d'Amnistia Internacional i consisteix en tres capítols que recullen les històries i els testimonis de persones refugiades i voluntàries que participen en la seva acollida:

S’ha de fer: Mayyar Skhaita, refugiat sirià, comparteix pis amb un matrimoni de Barcelona.

Activisme: George Reginald, refugiat i activista pels drets del col·lectiu LGBTI que treballa per la protecció de les persones que són perseguides per la seva identitat sexual als seus països.

Des d’aquí: recull el testimoni de persones que s’han involucrat en l’acollida de les persones refugiades a casa nostra.

Tenint en compte la realitat que trobem a les nostres fronteres, i a les nostres pròpies ciutats, us convidem a treballar aquests materials i promoure reflexions i debats amb el vostre alumnat.

També demanar-vos que, en el cas de que finalment ho treballeu, ens feu retorn amb fotografies o amb una breu explicació sobre l'activitat a:

sensibilitzacio[arroba]coordinadora-ongd-lleida.cat

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)