Dissabte 4 de maig de 16:30h a 19:30h a Alberg Sant Anastasi (Rambla Aragó, 11 de Lleida)

30/04/2019

La Plataforma d'Afectades per la Hipoteca de Lleida realitza un taller obert a la ciutadania i als col·lectius principalment, però també per a persones que treballen a les administracions i/o estiguin interessades en la defensa del dret a l'habitatge de les famílies de Lleida i Catalunya. Hi participaran membres del grup Promotor de la Llei 24/2015 especialitzades en aquesta Llei.

El taller vol debatre i aprofundir en la Llei 24/2015 (que el PP va portar al TC el 2016 i es va recuperar i torna a estar vigent des d'inicis del 2018 gràcies a la força de la ciutadania) per evitar els desnonaments de lloguer/hipoteca i d'altres on podrem exigir l'aplicació de la llei per evitar que les famílies es quedin al carrer.

Als links següents trobareu el manual i els documents útils per aturar els desnonaments i demanar el reallotjament a les administracions, material útil per revisar i així poder resoltre els dubtes el dia del taller.

Manual taller llei 24/2015

Documents útils llei 24/2015

Per qualsevol dubte o informació addicional us podeu adreçar a pahlleida@gmail.com

Esdeveniment a Facebook

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)