La Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida ja compta amb 35 entitats després de la incorporació de l'AMELL, dedicada al lleure, l'animació infantil i tot tipus d'activitat relacionades amb la gestió del temps del lleure i la cultura.

05/06/2019

L'Associació de Monitors i Educadors de Lleida és una entitat dedicada al lleure, l'animació infantil i tot tipus d'activitat relacionades amb la gestió del temps del lleure i la cultura. Entén la pedagogia del temps de l'oci com a temps lliure en l'espai i un temps que no corresponen a cap institució concreta, però que ofereixen unes grans possibilitat de descans, entreteniment i diversió a més de desenvolupament personal.

Educació

Des de l'AMELL es vetlla per una acció educativa orientada a ajudar a la persona, a reconèixer les seves capacitats, a afirmar-se i a formar el seu caràcter per tal de poder afrontar amb responsabilitat crítica i alhora amb il·lusionada confiança, els reptes de la vida. Per assolir aquests objectius, es potenciarà l’esperit emprenedor, la capacitat relacional i comunicativa i el treball compartit entre les persones.

Aprenentatge continu

Desde la nostra associació volem donar a coneixer als altres tècnics d’educació un espai d'intercanvi, de creació, de promoció, organització i monitoratge d'activitats infantils i juvenils i de serveis educatius, socials, culturals i de lleure.

FACEBOOK: https://www.facebook.com/associacioamell/

agost 2019

Presentació del vídeo: Les bones pràctiques en la campanya agrària:
(Dijous 8 d'agost a les 11:30h a la sala d’actes Unió de Pagesos de Lleida, C/ Riu Bessos N22.)