Dijous 9 de novembre (19h) inaugurarem Humoràlia: nòmades, Migracions Forçades al vestíbul de la planta -1 de l'Edifici Centre de Cultures Transfronterer de la UdL

06/11/2017

La Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i Humoràlia organitzen la Mostra d’Humor Gràfic “NÒMADES: migracions forçades” il·lustrar els drets humans per dibuixar un futur digne. La Mostra d’Humor Gràfic NÒMADES: migracions forçades recull la selecció de 50 obres entre les 337 obres rebudes des de 45 països d’arreu del món. La Mostra utilitza l’art gràfic com a gènere periodístic visual i de denúncia amb l’objectiu de dur a terme una acció de sensibilització dirigida a la societat per donar a conèixer i entendre les causes que provoquen els processos migratoris i remarcar la importància del Dret a Migrar recollit a la Carta dels Drets Emergents.

En el marc de la inauguració i de la mà de Lleida pels Refugiats escoltarem testimonis de persones refugiades amb l’oportunitat de conèixer la tasca que duu a terme l’entitat i compartirem un tastet de productes de comerç just d’Oxfam Intermón apropant també les accions promogudes per la defensa dels drets de les persones refugiades.

Lloc: Vestíbul de la planta -1 de l'Edifici Centre de Cultures Transfronterer de la UdL.

L’exposició es podrà visitar fins al 26 de novembre.

Us esperem!

Descarregar arxiu (20171109_Inaguracio_Humoralia.pdf)