Knowcosters ens recorda en un vídeo que quan els consumidors optem per un producte, li estem mostrant el nostre suport i, per tant, també estem donant suport a la fàbrica o empresa que el produeix i l'entorn econòmic i social en què és produït, configurant de manera directa el món en què vivim. Amb el nostre consum donem suport a la societat a la qual aspirem.

05/12/2017

'Dámelo barato' és la cançó amb la qual la Fundació Knowcosters persegueix amplificar el seu missatge perquè arribi al major nombre de gent possible. El contingut és el mateix que porta defensant des de fa anys, però la forma és nova, diferent, original i divertida.

"De res val votar cada quatre anys si votes cada dia pel que fa mal" resumeix l'objectiu que persegueix amb
'Dámelo barato', que no és altre que destacar com a través de la nostra forma de consum donem forma a la societat en què vivim. Per donar a conèixer aquesta informació al consumidor, ha creat un tema musical amb una tornada enganxosa i un ritme desenfadat que segur donarà que parlar. I qui sap potser fins es converteixi en la cançó de l'estiu!

KNOWCOST és una filosofia de consum que proposa "consumir com penses" coneixent no només els costos visibles del producte (el preu venda al públic) sinó també els costos indirectes, que no es veuen i que, alhora, paguem tots: cost estat de benestar i cost per al planeta.

Quan els consumidors optem per un producte, li estem mostrant el nostre suport i, per tant, també estem donant suport a la fàbrica o empresa que el produeix i l'entorn econòmic i social en què és produït, configurant de manera directa el món en què vivim. Amb el nostre consum donem suport a la societat a la qual aspirem.

Un consumidor KNOWCOSTER dirigeix, vota i orienta el seu consum. Una cosa que de vegades requereix canviar el producte que havíem triat, de vegades consumir menys, de vegades, no consumir, però sempre sabent que estem provocant una reacció en cadena que pot estar a prop o lluny del que voldríem que succeís.

Una forma de consumir AMB LA MATEIXA LLIBERTAT, PERÒ SABENT.

Publicat per fundacionknowcosters.org amb traducció de Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida

Us recomanem el llibre "Cuando el lowcost es el mal"

desembre 2017