Solidaritat, Educació, Desenvolupament (SED)

Solidaritat, Educació, Desenvolupament (SED) és una organització no governamental per al desenvolupament que treballa: La Solidaritat amb els més desatesos dels països del Sud. L'educació al Sud per fer créixer la seva dignitat i autoafirmació. L'educació al Nord per fomentar consciències crítiques. El Desenvolupament per potenciar la capacitat d’autonomia i autogestió, a partir de la nostra ajuda i col•laboració. Durant el 2010 SED Lleida ha col·laborat amb els camps de treball de Paraguai, Equador i República Centreafricana (ho podeu consultar al seu web) SED és una ONGD vinculada a la Institució Marista d’Espanya des de l’any 1991 A banda de pertànyer a la Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida, també és membre de la Coordinadora Nacional d’ONGD d’Espanya, de la Federació Catalana d’ONGD i de REDES. SED-Catalunya és la Delegació Regional per a l'àmbit de Catalunya i Balears. SED-Catalunya participa a la Comissió de Gènere de la Federació Catalana d'ONG, representat per Josep Anton, soci i voluntari de SED.

Telèfon: 628063948 / 973266799

Adreça: Col·legi Maristes Montserrat (Av. Catalunya 2, Lleida)

Email: sedlleida@gmail.com

abril 2017