Fundació Comaposada - Sindicalistes Solidaris

Sindicalistes Solidaris és, des de l’any 2010, la nova marca pública de la Fundació Josep Comaposada, una entitat creada per la UGT de Catalunya el 1988 per dedicar-se a la cultura i la cooperació. Amb el temps s’ha anat especialitzant, i avui es dedica a organitzar projectes de cooperació internacional estrictament sindicals. Els seus socis són els sindicats de classe més representatius dels països del sud, així com les organitzacions socials que lluiten pels drets humans laborals, amb el suport imprescindible de les unions territorials de la UGT, les quals han creat una xarxa de delegats en cooperació i solidaritat que són els interlocutors amb les administracions públiques municipals, i que donen suport als seus projectes mitjançant activitats de sensibilització i difusió de la cooperació sindical al territori.

En la filosofia de Sindicalistes Solidaris rau una vocació prioritària de lluitar contra la desigualtat, font de discriminació i injustícia, i principal causa dels conflictes socials. Per això dóna suport a les organitzacions sindicals i socials que a cada país lluiten per la cohesió social i per una justa distribució de la riquesa. En aquest sentit, durant els últims anys ha fet del Treball Digne per a totes i tots l'objectiu de tots els seus programes i projectes, la seva aportació a un món més just i solidari.

Facebook: https://www.facebook.com/sindicalistessolidaris

Twitter: https://twitter.com/sindicalistes