Fundació privada Centre d'Iniciatives Solidàries Ángel Olaran

Organització sense ànim de lucre amb el número de NIF G-25691189, constituïda a l'any 2009 i inscrita al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 2596.

Té per objecte col·laborar, prestar ajuda o assistència, així com elaborar i desenvolupar projectes nous o complementaris, sobre activitats dirigides o relacionades amb l'ajuda humanitària, sanitària, social o educativa a Wukro, a la zona del Tigray, al nord d'Etiòpia en col·laboració amb el missioner basc Ángel Olaran, director de St. Mary's Institution.

D'acord amb la Resolució de 12 de maig de 2010 es va inscriure al Registre d'Organitzacions no Governamentals per al desenvolupament en la Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament amb el número de registre 409. El CIS Ángel Olaran forma també part de la Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida.

La Fundació Privada Centre d’Iniciatives Solidàries Ángel Olaran, recull el testimoni i experiència acumulada de la Fundació Privada Pujol i Gorné, amb NIF G-25563103, i del Sr. Àngel Pujol i Gorné, amb DNI 40821453-H a títol personal en el suport de les causes socials a Etiòpia, des de l’any 2005.

Amb la sobtada mort del fundador i ànima de la Fundació, el president Àngel Pujol i Gorné, pren el seu relleu el Sr. Josep Mª Pujol i Gorné amb la voluntat de continuar amb el llegat del seu germà.

La tasca humanitària duta a terme pel missioner Ángel Olaran a Etiòpia, al llarg de tots aquests anys, té com a objectiu principal proveir l’assistència sanitària i mèdica, incrementar el nivell de salubritat i fomentar l’accés a l’educació dels ciutadans.

Facebook: https://www.facebook.com/iniciativessolidaries.angelolaran

Twitter: https://twitter.com/CISAngelOlaran

Youtube: https://www.youtube.com/user/cisaomollerussa

Google+: https://plus.google.com/+CIS%C3%81ngelOlaran