Segona convocatòria per a l'any 2018 de subvencions destinades a l'enfortiment de les capacitats del teixit associatiu Lleida i Girona (ref. BDNS 429554) | Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD)

Organisme Otorgant
Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament
Objecte
L'objecte d'aquestes bases és la concessió de subvencions, en règim de concurrència no competitiva, a actuacions impulsades per entitats de les comarques lleidatanes i gironines que treballen en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament, la pau i els drets humans, d'acord amb l'enfocament estratègic de gènere i basat en drets humans, conforme al que estableix el Pla director de cooperació al desenvolupament 2015- 2018
Beneficiaris
Poden optar a les subvencions previstes en aquesta resolució les entitats de les comarques lleidatanes i gironines que treballen en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament, la pau i els drets humans, d'acord amb l'enfocament estratègic de gènere i basat en drets humans, conforme al que estableix el Pla director de cooperació al desenvolupament 2015-201
Requisits
1) Ser membre o trobar-se vinculada jurídicament a la Coordinadora. 2) Disposar de seu social permanent (social i fiscal) a les comarques de Lleida (...). 3) Gestionar partides de cooperació i educació per al desenvolupament per un import anual inferior als 50.000 €. 4) En cas de personal remunerat que aquest no sigui superior a 20 hores setmanals en total de dedicació a la cooperació o educació per al desenvolupament. 5) Estar legalment constituïda i inscrita en el registre oficial corresponent 6) Estar inscrita en el Registre Oficial d’ONGD que gestiona l’ACCD o en el de l’AECID. La inscripció ha de ser efectiva com a molt tard a data de la resolució de la convocatòria. 8) Estar al corrent amb les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant de l’Estat i la Generalitat de Catalunya. 9) No incórrer en cap de les circumstàncies previstes en l’article 13 de la Llei 38/2013, de 17 de novembre, general de subvencions 10) En el cas que disposi d'una plantilla igual o superior a 50 persones treballadores, donar ocupació, almenys, a un 2% de treballadors amb disminució sobre la plantilla total (...). 11) En cas que tingui una plantilla igual o superior a 25 persones, disposar de mitjans per prevenir i detectar casos d'assetjament sexual i d'assetjament per raó de sexe, i intervenir-hi, en llurs centres de treball (...).
Accions subvencionables
La finalitat d’aquesta convocatòria és donar suport a les actuacions dutes a terme per part de les entitats integrades a la Coordinadora que treballin alguna o algunes de les actuacions següents: 1) Enfortiment de l’estructura de l’entitat en les despeses pròpies de funcionament. 2) Despeses derivades de sessions formatives pel personal de l’entitat (inclòs el personal voluntari o membre de l’entitat). 3) Despeses relatives a l’execució d’activitats d’educació pel desenvolupament a la demarcació de Lleida.
Dotació pressupostària
100.000,00 EUR
Quantia
20.000,00 EUR