The Council of Europe’s Gender Equality Division is launching a call for proposals for an NGO grant to promote the fight against sexism.

Organisme Otorgant
Divisió d'Igualtat de Gènere del Consell d'Europa
Objecte
ofinançar un projecte amb activitats a nivell nacional per promoure la implementació de la Recomanació CM / Rec (2019) del Consell d'Europa sobre la prevenció i la lluita contra el sexisme i complementar les activitats que el Consell d'Europa realitza en aquesta matèria amb els estats membres.
Beneficiaris
ONG
Accions subvencionables
Les activitats han d’estar destinades a: - Propiciar el debat públic sobre la prevalença del sexisme i les respostes que se’n donen per part dels diferents actors, per tal de promoure majors nivells de coneixement i sensibilització del fenomen i identificar respostes adequades que resultin rellevants i apropiades en els diferents contextos nacionals. - Promoure l'ús de la Recomanació del Consell d'Europa sobre la prevenció i la lluita contra el sexisme com a eina concreta per eradicar el sexisme.
Termini de presentació
del 25/09/2019 fins 18/11/2020
Call_for_Proposals_GED_Combating_Sexism__2019_Final.docx.pdf

La Divisió d'Igualtat de Gènere del Consell d'Europa promou una convocatòria de subvenció adreçada a les ONG per a la promoció de la lluita contra el sexisme.

Aquesta convocatòria té com a objectiu cofinançar un projecte amb activitats a nivell nacional per promoure la implementació de la Recomanació CM / Rec (2019) del Consell d'Europa sobre la prevenció i la lluita contra el sexisme i complementar les activitats que el Consell d'Europa realitza en aquesta matèria amb els estats membres.

Les activitats han d’estar destinades a:

El projecte inclourà activitats en almenys deu estats membres de les diferents regions del Consell d'Europa, motiu pel qual ha de ser desenvolupat per una organització paraigua no governamental amb molta experiència i especialització en el treball de la promoció de la igualtat de gènere i els drets de les dones, en cooperació amb les seves branques nacionals / organitzacions membres.

El termini per a presentació es tanca el dia 18 de novembre de el 2019.

febrer 2020

Trobada entitats "Combatem el racisme" organtizada per Change&Progress:
(dissabte 1 de febrer de 2020, a les 16:00 hores al Casal Lapallavacara, carrer Francesc Borràs, núm. 19 - Balaguer)

Taller d'Acció No violenta:
(dilluns 3 de febrer de 16:00 a 19:00 a la sala de videoconferències de l'edifici transfronterer del campus Cappont)

Assemblea mensual Coordinadora d'ONGD i aMS de Lleida:
(Dilluns 3 de febrer a les 20:00 hores a les oficines de la CoordONGDLleida (c/ Dr. Combelles, 11, baixos))

(De 19.00 a 21.00 hores al Carrer Doctor Combelles, núm 11, baixos)

Defensem les que defensem la vida digna! [PAH Lleida]:
(dimarts 11 de febrer, 11h Oficina Ibercaja (Rambla Ferran, num. 38, Lleida))

Cicle de Tallers d'Autodefensa Feminista [Associació Lika]:
(24 i 31 de gener i tallers quinzenals de febrer a juny de 2020 al Centre Cívic de Secà de St. Pere (Lleida))