XI edició premi Federico Mayor Zaragoza

Organisme Otorgant
Associació Unesco Tortosa
Objecte
Ajuts a la creació de clipmetratges sobre les temàtiques següents: El compromís amb el respecte als drets humans. - La formació de ciutadans i ciutadanes responsables, compromesos, crítics i constructius amb la societat. - Les experiències educatives innovadores que afavoreixin una educació integral. - L’adquisició de valors i actituds de respecte als principis democràtics de convivència, cooperació, solidaritat, tolerància i igualtat tant en drets com en oportunitats. - El compromís social amb l’entorn, la sostenibilitat i l’optimització de recursos. - La millora de les relacions humanes, la promoció de l’equitat i la dignitat de totes les persones, els drets humans, la interculturalitat, el diàleg i la pau. - L’impuls de nous models de convivència plural i cohesió social. - La utilització de processos creatius i artístics, així com el foment de l’ús de les TIC com a eina transformadora.
Beneficiaris
Estudiantat
Requisits
A. Cicle superior d’Educació Primària i Primer cicle d’ESO. B. Segon cicle d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius. C. Graus universitaris. D. Entitats juvenils.
Accions subvencionables
Un clipmetratge de dos minuts de durada. - Un cop enregistrat i editat, s’ha de penjar a YouTube, Vimeo o qualsevol altra plataforma d’emmagatzematge de vídeos on line.
Quantia
5.000,00€
Lloc de presentació
Enviar-lo juntament amb la descripció de l’experiència a info@unescotortosa.cat